Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Μια μεγάλη συγνώμη

Μια μεγάλη συγνώμη ,

ζητώ από όλους τους φίλους μου , από αυτή την υπέροχη παρεούλα μου αλλά περνάω μια περίοδο λίγο δύσκολη με την υγεία μου και με κρατά μακρυά σας.

Οχι τόσο μακρυά να μη σα διαβάζω αλλά , δεν έχω τη ψυχική διάθεση και το κουράγιο να γράψω .

Όφειλα να μοιραστώ αυτή τη δύσκολη περίοδο της ζωής μου που περνώ μαζί σας ...διότι με τη καθημερινή επαφή που είχαμε και ελπίζω να έχουμε είσαστε ο μικρόκοσμος των σκέψεων μου , των φίλων μου που μοιράζομαι ίσως ότι πιο πολύτιμο έχω , τη ψυχή μου.

Ζητώ λοιπόν μια μεγάλη συγνώμη για αυτή την απουσία μου .....ελπίζω να περάσω σύντομα το γολγοθά μου και να επιστρέψω και πάλι δρυμίτερη κοντά σας

Σας ευχαριστώ που είσαστε κοντά μου

Βασιλική Ριμπά

36 σχόλια:

  1. Μας έλειψες γλυκιά μου-δεν ξέρω αν έλαβες το μήνυμά μου.Κατανοώ την έλλειψη διάθεσης για γράψιμο,ξέρω από πόνο...Έρχεται όμως και η λυτρωτική έκβαση. Σου στέλνω την αγάπη μου και την προσευχή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά σου φίλη μου..
    ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό και να επανέλθεις δυνατή και σύντομα.. :)

    καλησπέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασιλική μου εύχομαι ολόψυχα να είναι κάτι πολύ απλό και να επανέλθεις ποιο δυνατή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά σου Βασιλική. Σου ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση και γρήγορη επάνοδο κοντά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά σου Βασιλική. Σου ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση.

    Πιέριοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βασουλίνι, κατ'αρχήν δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη για την απουσία σου από τις αναρτήσεις του blog σου...
    Το διαδίκτυο είναι για τις ώρες που έχουμε χρόνο και διάθεση να ασχοληθούμε
    και φυσικά... όταν δεν έχουμε κάτι σοβαρότερο να κάνουμε!
    Επικεντρώσου στο θέμα της υγείας σου και να ξέρεις ότι είμαστε αρκετοί που είμαστε νοερά κοντά σου...
    Εύχομαι ολόψυχα να το ξεπεράσεις γρήγορα, ότι κι αν είναι αυτό που σε ταλαιπωρεί και να ανακτήσεις πάλι τις δυνάμεις σου!!!
    Περαστικά, ταχεία ανάρρωση και -κυρίως-αισιοδοξία!!!
    Μην το βάζεις κάτω με τίποτα!
    Πάλαιψε για την υγεία σου με ότι μέσο διαθέτεις και θα δεις ότι όλα θα πάνε καλά...
    Να ξέρεις ότι σε σκέφτομαι πολύ και ανησυχώ για σένα, άσχετα που δεν συναντηθήκαμε ποτέ, αισθάνομαι ότι οι ψυχές μας επικοινωνούν.
    Αν και όταν νοιώσεις την ανάγκη στείλε μου e-mail.
    Mακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω με κάποιο τρόπο...

    Η αγάπη και οι προσευχές μου θα σε συνοδεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βασιλική μου,

    Απολογούμαι αν σου έστειλα αυτό το σχόλιο περισσότερο από μια φορές τελικά!
    Προσπάθησα είδη δύο φορές να σου στείλω μήνυμα η σχόλιο προηγουμένως και εξαφανιζόταν.
    Θέλω να σου πω είναι ότι η καλή παρέα είναι εκεί και στα καλά και στα δύσκολα!! Είναι πολύ ευγενικό από μέρος σου να μοιραστείς μαζί μας
    το πρόβλημα σου και χαίρομαι που μας θεωρείς φίλους σου. Ελπίζω να περάσει σύντομα και να νιώθεις και πάλι χαρούμενη!!!
    Από το μπλοκ μου τυχαίνει να απουσιάζω και εγώ συχνά αυτό τον καιρό για διαφορετικούς λόγους. Εσύ δεν έχεις λόγους να απολογείσαι!!

    Η παρεούλα σου καλή μου, θα σε σκέφτεται, θα σου στέλνει θετική ενέργεια και θα σε αγκαλιάζει νοητά με την αγάπη της. Είμαστε μαζί σου, και πίστεψε με δεν θέλει καμιά ασθένεια (όποια και να΄ναι) να τα βάλει μαζί μας!!

    Πολλά φιλιά, και όποτε θέλεις να μοιραστείς οτιδήποτε, θά είμαστε εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλή δύναμη Βασιλική
    Καλή δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχόμαστε να περάσει όπως όλα άλλωστε και πιο πολύ, να βγεις καλά από αυτό.
    Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βασιλική μου,
    Από τέτοιες ατραπούς, έχω περάσει.
    Γνωρίζω την δυσκολία τους.
    Επίσης γνωρίζω, την ανάγκη για εποικινωνία, αλλά την αδυναμία της πραγματοποίησης, που την μεγενθύνη,
    Σου εύχομαι γρήγορα να περάσει και να βρεθείς δίπλα σε αυτούς που αγαπάς, όπως σε χαίρονται.
    Την αγάπη μου, μαζί με τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητή Βασιλική, χαίρε

    Σου εύχομαι περαστικά και σύντομα πάλι κοντά μας.
    Βρήκα αυτά για τον πόνο και μου άρεσαν ιδιαιτέρως. Μπορείς να τα διαβάσεις. Νομίζω θα σε παρηγορήσουν :
    Είναι γεγονός αναντίλεκτο πως ο πόνος αποτελεί μια βασική πτυχή της ζωής του μεταπτωτικού ανθρώπου και συνυφαίνεται με το διφυές της ανθρώπινης ύπαρξης.

    Ο Μέγας Βασίλειος, δίνοντας τη διάσταση και το διφυές του ανθρώπινου προσώπου, παρατηρεί: «΄Ανθρωπος εστίν νους και προσφόρως τη πρεπούση σαρκί ενδεδυμένος». Δηλαδή ο άνθρωπος είναι κράμα υλικό και πνευματικό. Η υλική του υπόσταση συνδέεται με το σώμα ενώ η πνευματική του υπόσταση με την ψυχή, η οποία κατά το μεγάλο αυτόν Πατέρα της Εκκλησίας μας «Νοερά ουσία εστίν». Υπ’ αυτήν την έννοια, έχουμε δύο είδη πόνου, το σωματικό και τον ψυχικό.

    Κατά την Πατερική Γραμματεία: «Μηδενός των ανθρώπων ο βίος όλος μακάριος εστίν». Δηλαδή κανενός ανθρώπου η ζωή δεν ταυτίζεται απόλυτα με την ευτυχία. Περισσότερες είναι οι λύπες και ο πόνος παρά οι χαρές. ΄Αλλωστε, μην ξεχνούμε πως το κλάμα είναι η πρώτη επαφή του ανθρώπου με τον κόσμο μόλις γεννηθεί.

    Για τους Πατέρες της Ανατολής, μόνο ο Τριαδικός Θεός ως απαθής στέκει πιο πάνω από τον πόνο. Λέει γι’ αυτό ο Μέγας Βασίλειος: «Το γαρ δια παντός ευ πράττειν μόνο Θεού εστίν».

    Πρέπει να τονίσουμε πως η Πατερική σοφία ασφαλώς δεν επικροτεί τον πόνο αλλά προσδίδει σ’ αυτόν, όταν αντιμετωπίζεται θεοπρεπώς, σωτηριολογικές προεκτάσεις. Μ’ αυτό το σκεπτικό ο Ιερός Χρυσόστομος αναφέρει: «Τίποτε δεν αποδιώχνει την πονηρία και τις μικρότητες, όπως ο πόνος και η αρρώστια, γιατί καταφέρνουν να μαζέψουν το νου του ανθρώπου που σκορπίζεται στα υλικά και εφάμαρτα πράγματα και να τον στρέψουν προς τον εαυτό του και σε τελευταία ανάλυση, να τον οδηγήσουν προς το Θεό του».

    Ο άνθρωπος λοιπόν που πονεί, που είναι άρρωστος, είναι σε θέση να φιλοσοφεί σωστά τη ζωή και να ιεραρχεί τις αξίες της, κάτι που πολλές φορές αδυνατεί να κάνει ο άνθρωπος, ο άσχετος με τον πόνο και την αρρώστια, που έχει την ψευδαίσθηση πως είναι αιώνιος πάνω στη γη και κατατρύχεται από τα πάθη, τις αδυναμίες και τις μικρότητες. ΄Ετσι, κατά τον ΄Αγιο Μάξιμο τον Ομολογητή: «Πολλές φορές ο Θεός επιτρέπει τον πόνο στη ζωή μας για να εμβαθύνομε στο αληθινό και ουσιώδες νόημά της και να μάθουμε να απορρίπτουμε τα δευτερεύοντα και επουσιώδη».

    Ο πόνος και στις δύο διαστάσεις του, είτε ως σωματικός, είτε ως ψυχικός, θεωρείται από τους Πατέρες της Εκκλησίας ως όρος απαραίτητος για τη μόρφωση και την καλλιέργεια των αρετών από τον άνθρωπο. Ο ΄Αγιος Διάδοχος ο Φωτικής, ένας μεγάλος φιλοκαλικός πατέρας, σημειώνει: «Ο άνθρωπος εάν μη δια πόνου δοκιμασθεί, ου δύναται χωρήσαι τη σφραγίδι της του Χριστού αρετής».

    Στην Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία μας ο πόνος και οι θλίψεις θεωρούνται ως «χαλινός, χαλινούν το ανθρώπινο φύσημα» δηλαδή κατά τη θεολογία του Αγίου Ιωάννη του Καρπάθιου, στον οποίο ανήκει η πιο πάνω θέση, ο πόνος ταπεινώνει τον άνθρωπο, φυγαδεύει την αλαζονεία και την έπαρση και καθιστά το ανθρώπινο πρόσωπο δεκτικό της Θείας Χάριτος.(Σάββας Αλέξανδρος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αδερφή μου ,το δέντρο της ψυχής σου ανθίζει στις παρυφές του Χειμώνα ....Το ποτίζεις με τον ιδρώτα του Γολγοθά σου και την αλμύρα των ματιών σου ...Και όλοι εμείς απολαμβάνουμε την ευωδιά του ...Ως την Άνοιξη που θα είναι έτοιμο να το απολαύσεις και εσύ με όλους αυτούς που αγαπάς και πιότερο με την αγαπημένη σου κορούλα ...Η Αγία Υπομονή,και η Γλυκιά Μητέρα του Χριστού μας ας σε συντροφεύουν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προς το blog σας.....Είμαστε ένα νέο BLOG το οποίο είναι ανοιχτό σε όλους τους blogger αλλά και στους πολίτες .
    Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν είμαστε Δημοσιογράφοι αλλά ούτε και έχουμε κάποια άλλα οικονομικά οι κομματικα συμφέροντα όπως πολλά άλλα blog.
    Επιτρέπουμε σε όλους τους blogger αλλά και στους πολίτες να αναγράφουν ελεύθερα τι αποψεις τους στο ιστολόγιό μας .
    Ευχόμαστε και ελπίζουμε και στη δική σας στήριξη και είμαστε πάντα στο πλευρό σας για οτιδήποτε αφορά την δημοσίευση

    Σας ευχαριστούμε εκ τον προτέρων

    www.ksipnistere.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Olá, amiga!
    Que a alegria do nascimento do pequeno menino de Belém esteja em sua vida agora e em todos os minutos de 2010! Feliz Natal!!!
    Beijinhos.
    Itabira - Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βασιλική μου....Εύχομαι το Πνεύμα των Χριστουγέννων να Γεμίσει...

    Με Υγεία την υλική μας Υπόσταση...
    Με Αγάπη τις Καρδιές μας...
    Με Γαλήνη τις Ψυχές μας...
    Με Χαμόγελο τα Χείλη μας...
    Με Χαρά την Ζωή μας...
    Με Ευτυχία την Ύπαρξή μας...
    Με Ευθύνη τις Πράξεις μας...
    Με Ειρήνη τον κόσμο όλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη εύχομαι Βασιλική..

    ελπίζω να είσαι καλά..

    καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά με υγεία, αισιοδοξία και χαμόγελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βασιλική μου αν και καθυστερημένα λόγω έλειψης χρόνου,σου εύχομαι όλόψυχα, περαστικά σου καλή ανάρρωση να βγείς γρήγορα απο όλη αυτήν την περιπέτεια ης υγείας σου γερή και δυνατή!!! Το 2010 εύχομαι απο καρδιάς να σου χαρίσει Υγεία να είναι Δημιουργικό,Χαμογελαστό,Αισιόδοξο και να σου πραγματοποιήσει κάθε σου προσδοκία!!! Φιλί γλυκό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βασιλική μου...εύχομαι,προσεύχομαι για σένα, για μένα...Μου λείπεις κορίτσι μου...Την αγάπη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια σου πολλά και τάχιστη ανάρρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. βασιλικη μου περαστικα το Φως του Θεου στην ψυχη σου και το χαδι του στην καρδια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημέρα, καλή ανάρρωση, χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα καλή υγεία, ευτυχία, υπομονή, χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. γεια σου καλή μου!
    Εύχομαι να αναρώσεις γρήγορα!
    Και εγώ άρρωστη είμαι 2 μήνες τώρα.
    Κλεισμένη μέσα στο σπίτι.
    Καλό κουράγιο και υπομονή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γεια
    Εχω τρια χρόνια να μπω σε μπλογκ και σήμερα που το αποφάσισα να ρίξω μια ματιά, πέφτω επάνω στο μηνυμά σου και μου δημιουργείται η τεράστια απορία, γιατί να ζητά συγνώμη κάποιος επειδή μια αδυναμία του ζητά την προτεραιότητά του..
    Δώσε όλη σου την προτεραιότητα στον εαυτό σου. Κάντο με ανελέητη ειλικρίνεια.
    Επικοινώνησε μαζί του.
    Απάλλαξέ τον από τα "οφειλα" και τα "συγνώμη".
    Ακολούθα τις συνθήκες με εμπιστοσύνη. Αν δεν έχεις το κουράγιο να επικοινωνήσεις με το "έξω", σημαίνει ότι είναι ώρα να επικοινωνήσεις με το "μέσα". Ηρθε η ώρα για διαφορετική αποκωδικοποίηση.
    Εύχομαι να κάνεις σύντομα και την εσωτερική σου αλλαγή που θα φέρει την ίαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλημέρα,

    εύχομαι όλα τα καλά να έρχονται κοντά σου
    ο χριστός κι η παναγιά να σ΄εχουν στην αγκαλιά τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕΣ;ΟΛΑ ΚΑΛΑ;ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλο Ταξιδι αγνωστη φιλη ...Ελαφρυ το σωμα που σε δεχεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Βασιλική μου,
    είμαι σίγουρος πως θα διαβάσεις τις σκέψεις μου από εκεί που είσαι.
    Σήμερα έμαθα πως δεν είσαι πιά κοντά μας.
    Με συγκλόνισε.
    Λίγα λόγια μόνο για να ακουμπήσω την θλίψη μου, δίπλα σε αυτήν των αγαπημένων σου.
    Μπήκες σαν άνεμος που καθαρίζει το στερέωμα και χαρίζει διαύγεια στην ματιά μας, όταν άφησες το πρώτο σου σχόλιο.
    Κι έτσι ξαφνικά, με μιά συγνώμη, έφυγες από κοντά μας.
    Να είσαι καλά κορίτσι μου όπου κι αν είσαι.
    Όπου κι αν είσαι, θα είσαι καλά.
    ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σε γνωρισα τωρα που εχεις φύγει πια..
    Περασα μόνο να αφήσω μερικά λευκά αγρια κρινακια στη μνημη σου..
    Ανθίζουν μόνο το καλοκαιρι, πάνω στην αμμο, σε μια άγνωστη παραλία του νησιού μου.
    Δεν χρειαζονται νερό. Ζουν μόνο με την αλμυρή υγρασία της θάλασσας.
    Ότι εχουν είναι μια απέριτη λευκότητα και ένα μεθυστικό άρρωμα.
    Τα δίνουν όλλα στη ζωή μόνο μιας μερας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλό ταξίδι να ευχηθώ...

    και εκεί στις πεδιάδες της Αφροδίτης που θα τριγυρνάς να συναντάς φίλους εκλεκτούς που να σε καλωσορίζουν και να σε χαιρετούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλή Ανάσταση Βασιλική και ...
    Καλό Παράδεισο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι εύκρατη που γίνεται η σκέψη όταν τα μπλέ σου βγαίνουν περίπατο !
Οδυσσέας Ελύτης

Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με το σχόλιό σας .

Βασιλική Ριμπά