Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Μοναξιά


2 σχόλια:

  1. Ξέρω πως θα χαθώ
    Γι αυτό και επέλεξα να έρθω εδώ
    κοντά σας, πνεύματα προγονικά
    επέλεξα να συντηρώ τον οίκο
    μ'αρσενικό μαστό
    Γιατί είναι πραγματικά επιλογή το γάλα
    Και την ανάγκη ώθησα
    όπως σκουντάνε βάρκα στο γυαλό
    κι αποχωρώ γλιστρώντας στα σμαράγδια

    Εδώ κωπηλατώ
    όπου η παλιά ζωή κρατάει με κλωστές τις μαριονέτες
    όπου κεντούσαν κάποτε οι γριές τη Γενοβέφα
    Είμαι και εγώ ένας βοηθός σκηνής
    ο καφενόβιος αφηγητής
    μιας ιστορίας εκδοχών πολλών ανθρώπων
    Πνεύμα είμαι ήδη βιαστικό
    που ενοχλεί τους περιπατητές της προκυμαίας
    αν είναι αυτοί
    αν περπατούν
    εαν ο θάνατος τους αφορά
    αν κλαίνε

    Θα 'θελα πριν μεταμορφωθώ
    πριν του πορτρέτου μου αρχίσει η βασιλεία
    κι η φωτογράφος πριν στις αναπαραγωγές βαλθεί
    να καταθέσω την ελπίδα μου εδώ με τα άλλα τιμαλφή
    Όχι προς φύλαξη ασφαλώς , διότι ελπίζω λίγο
    Το λίγο. Απ' αυτό θα ήθελα ν' απαλλαγώ
    τώρα που απόκαμα να συντηρώ

    Αύριο δε ξέρω τι θα μοιραστώ με τον ζωγράφο
    ούτε με τον ταριχευτή της αλεπούς
    που φόραγε στο πέτο η γιαγιά μου
    Πενθώ και χαίρομαι με αναδρομική ισχύ
    και με διπλή κατεύθυνση σαν τον ανεμοδείκτη
    Ο άνεμος πλεονεκτεί
    Αλλάζει δίχως να προειδοποιεί
    Ομόλογος του έρωτα που αντιδρά
    Απότομος
    Φαινόμενο ατμοσφαιρικό
    χωρίς να υπάρχει τίποτα κρυμμένο
    με δοκιμάζει
    Μες στα λεγόμενα κυκλοφορώ , στραμμένος

    Η ΒΕΑΤΡΙΚΗ ΕΙΜΑΙ
    Γεώργιος Βέλτσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυνατά λόγια βγαίνουν από τα μάτια μας...................
    Εκθειαστικούς ήχους βγάζει η χροιά της φωνής μας....................
    Και η ψυχή μας αντικρίζεται στα χέρια μας και στη κίνηση των χεριών μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι εύκρατη που γίνεται η σκέψη όταν τα μπλέ σου βγαίνουν περίπατο !
Οδυσσέας Ελύτης

Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με το σχόλιό σας .

Βασιλική Ριμπά