Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Άφησε ελεύθερα τα χέρια μου




Άφησε ελεύθερα τα χέρια μου
και την καρδιά μου ,

άφησε ελεύθερη !

Άφησε τα δάχτυλά
μου να τρέξουν
στους δρόμους του
κορμιού σου

Το πάθος – αίμα ,
φωτιά , φιλιά –

με ανάβει με
φλόγες τρεμάμενες

Αχ, εσύ δεν ξέρεις τι είναι αυτό !

Είναι τρικυμία των
αισθήσεων μου
παραδομένη στην
ευαίσθητη ζούγκλα των
νεύρων μου

Είναι η σάρκα που κραυγάζει
με τις πύρινες γλώσσες της !

Είναι η πυρκαγιά !


Κι εσύ είσαι εδώ ,γυναίκα
σαν ένα ανέπαφο ξύλο

τώρα που πετάει ολόκληρη
η καμμένη μου ζωή
προς το κορμί σου το γεμάτο
με άστρα , όπως η νύχτα !

Άφησε ελεύθερα τα χέρια μου
και την καρδιά μου ,

άφησε ελεύθερη !

Εγώ μόνο σ΄επιθυμώ
Σ΄επιθυμώ μόνο!

Δεν είναι έρωτας

είναι επιθυμία που
καίγεται και σβήνει

είναι καταιγισμός από

Ορμές

πλησίασμα του αδύνατου

αλλά υπάρχεις εσύ,
υπάρχεις για να μου τα
δώσεις όλα,

και για να μου δώσεις
αυτό που έχεις ερχόμενη

στη γη –

Όπως ήρθα εγώ για να

Σε περιέχω

και για να σ΄επιθυμώ,

και για να σε δεχτώ !

Πάμπλο Νερούδα

12 σχόλια:

  1. Αργοπεθαίνει όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές, όποιος δεν αλλάζει περπατησιά, όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του, όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει.

    Αργοπεθαίνει όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος προτιμά το μαύρο για το άσπρο και τα διαλυτικά σημεία στο " ι " αντί ενός συνόλου συγκινήσεων που κάνουν να λάμπουν τα μάτια , που μετατρέπουν ένα χασμουρητό σε ένα χαμόγελο, που κάνουν την καρδιά να κτυπά στο λάθος και στα συναισθήματα.

    Αργοπεθαίνει όποιος δεν αναποδογυρίζει το τραπέζι, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές.

    Αργοπεθαίνει όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του.

    Αργοπεθαίνει όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή.

    Αργοπεθαίνει όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει.

    Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής.

    Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας.

    Pablo Neruda

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tα λογια περριτεύουν μπροστα στο Νερουδα
    ΑΠ τους αγαπημενους μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία Νικολάου ,

    την καλησπέρα μου σε ευχαριστώ που περνάς και επικοινωνείς μαζί μου....δε μπορούν να συγκριθούν με τα υπέροχα ποιήματα στις αναρτήσεις σου.

    Η μαγεία μικρές λέξεις να περικλείουν ζωές ...συναισθήματα με μαγεύει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και τώρα ο Κανίβαλλος,

    η αλήθεια είναι...χείμαρος το σχόλιο - μάλλον ανάρτηση θα έπρεπε να είναι .....

    θέλω να σου ζητησω δημόσια μια συγνώμη ...ξέρεις εσύ γι αυτό που παρανόησα...

    Σχώρα με ..που λένε και στο χωριό μου !!

    Ελπίζω κάποτε να μας δοθεί η ευκαιρία να τα πούμε απο κοντά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βασιλική μου, ένας από τους σημαντικότερους ποιητές του 20ου αιώνα και πολύ αγαπημένος παγκοσμίως.

    "Η ποίηση δεν ανήκει σ’ αυτούς που τη γράφουν αλλά σ’ αυτούς που την έχουν ανάγκη".
    (Πάμπλο Νερούντα)

    Εμείς όλοι, ευτυχώς, έχουμε την τύχη να απολαμβάνουμε την ποίησή του.

    Καλώς σε ξαναβρίσκω...
    Φιλιά πολλά,
    με αγάπη πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βασουλάκι μου γλυκό και όμορφο,

    επιτέλους ήρθες.....από τη μια χαίρομαι για τις τόσο πολυημερες διακοπές σου ....από την άλλη ...μου έχεις λείψει αφάνταστα...αφάνταστα ...ίσως πιο πολύ απ΄όλους
    ( να με συγχωρέσουν οι υπόλοιποι )

    Ναι, είναι μαγεία η ποίηση....όλοι όσοι μέσα από λέξεις μονοσύλλαβες - δισύλλαβες κλπ περικλείουν όνειρα...ταξίδια !

    Βασουλάκι μου σου στέλνω πολλά φιλάκια και μια μεγάλη αγκαλιά...καλό χειμώνα να έχουμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΠΟΙΗΤΗ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η επιθυμια ο ερωτας
    φωτια
    η επιθυμια της σαρκας
    αν συνοδευεται και απο ερωτα
    δεν σβυνει ποτε

    καλη σου νυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια όμορφη καλημέρα στον αγαπημένο μου JK O SKPOUTZAKOS....είναι μεγάλη μου χαρά να περνάς από εδώ....

    Ευχαριστώ πάρα πολύ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιάννης Παππάς ,

    μια γλυκειά καλημέρα και σε σένα , ευχαριστώ για το σχόλιό σου....συμφωνώ και δε συμφωνώ μαζί σου ....
    πρέπει να ορίσουμε τι είναι έρωτας ...

    θα μου πεις ένας είναι ο έρωτας ...ναι ....αλλά ποιός ?

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έρωτας είναι κι αυτός..

    άκουσα τα τραγούδια όλα, συνοδεύοντας αυτή σου την ανάρτηση καθώς και την δική μου που παραθέτω..

    Διάβασα, συγκινήθηκα, θυμήθηκα, δάκρυσα..
    σ'ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευρύνοε ,

    καλώς μας ήρθες....ναι...έρωτας είναι και αυτός...
    θα δανειστώ κάτι δικό σου

    ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ

    ευχαριστώ που σε γνώρισα ....εγώ ευχαριστώ που μου δίνεις μέρος του εαυτού σου...μέρος της σκέψης σου...μέρος της δικής σου ύπαρξης...

    κατάλαβέ με πόσο σημαντικό είναι ....και το εισπράττω από όλους σας ....και από εσένα ....δεν υπάρχει τίποτα πιο ΑΚΡΙΒΟ...δεν αγοράζεται με καμμιά περιουσία ...απλά χαρίζεται ...όταν έχεις το χάρισμα του ΑΝΘΡΩΠΟΥ....

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι εύκρατη που γίνεται η σκέψη όταν τα μπλέ σου βγαίνουν περίπατο !
Οδυσσέας Ελύτης

Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με το σχόλιό σας .

Βασιλική Ριμπά