Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

Ο φυλλομάντης

Αυτά τα δανεικά λόγια....είναι η ψυχή μου .....


6 σχόλια:

  1. Δανεικά μα τόσο όμορφα..

    η ποίηση δια-μορφώνει χαρακτήρες..
    είναι να απορείς, γιατί άραγε να μην γίνονται οδηγοί στη ζωή μας οι ποιητές..
    γιατί να γίνονται οδηγοί μας, ανθρωπάρια;

    μικρές ώρες, μεγάλες απορίες..
    καληνύχτα Βασιλική..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έυρύνοε ,

    πόσο θαυμάζω τη τοποθέτηση των λέξεων ...των γραμμάτων από σένα....

    αυτό που ψάχνω στο μυαλό μου να πω ...κάνεις ένα ...κλικ..... και το λες ...

    Μάγος της ανθρώπινης ψυχής....είμαι τόσο χαρούμενη που σε γνώρισα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασίλη μου ,

    σε ευχαριστώ για τη γλυκειά σου καλημέρα....πόσο όμορφο είναι να σου λένε καλημέρα....με κάνεις και αισθάνομαι ...ότι να ...βρε Βασούλα και εγώ εδώ είμαι ...σου χτύπησα να δω αν είσαι καλά !

    Αυτό σημαίνει ...να είσαι άνθρωπος....να είσαι πάντα καλά Βασίλη μου με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη αλλά κυρίως στη καρδιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εχει μοναξια η ποιηση...ειναι μοναχικη η αγάπη...θεριεύει σε ήσυχα ποτάμια...αναπνέει σε σιωπηλούς θορύβους
    γι αυτό αντέχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είσαι τόσο πολύτιμος...

    ...κι απ΄τις φουρτούνες τις πολλές γυρίστηκα
    μες τους ανθρώπους αυτοεξορίστηκα.....

    Στέφανε ....τελικά τι είναι πιο πολύτιμο στη ζωή μας.... η δύναμη της αγάπης ή η δύναμη της φιλίας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι εύκρατη που γίνεται η σκέψη όταν τα μπλέ σου βγαίνουν περίπατο !
Οδυσσέας Ελύτης

Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με το σχόλιό σας .

Βασιλική Ριμπά